Skip to content

Dagens T-shirt

28 februari, 2012

Problematisk för 1) klassisk tuttplaceringsmiss; NO POGO försvinner in under brösten, på riktigt VAFAN KAN NI GÖRA TRÖJOR SOM FUNKAR PÅ BETUTTADE OCKSÅ och 2) tydligen hopplös att försöka fotografera i det här ljuset. Det är en hoppstylta i alla fall, om det inte syns.

4 kommentarer leave one →
  1. 28 februari, 2012 9:35 f m

    Jag märkte senast som jag handlade threadlesströjor, satt jag och studerade hur trycket var placerat.. om det kom störas. Dissade massa i övrigt fina pga dålig optimering för bröst. SYND!

    • 28 februari, 2012 9:37 f m

      Ja, det suger verkligen. Eventuellt får jag ett ryck någon dag och startar ett uppror igen.

  2. Mina permalink
    29 februari, 2012 10:58 f m

    Man kunde göra ett tryck som bara ska synas när man hoppar stylta. Så att det inte blir så kul när obetuttade bär tröjan.

    Förslag på tryck: ”tittut” (obetuttade får då trycket på kakgömman, fullt synligt, jämt, eventuellt uppförstorat som text på ballong)
    ”Se vad som händer när jag hoppar?”
    ”Kan du göra såhär?”

    Äh, jag är inte så vitsig. Men jag är övertygad om att det går att få obetuttade att önska att de hade bröst pga coola t-shirts.

  3. 1 mars, 2012 4:25 e m

    Det ser bra ut och fin tröja :) och jag håller med om det där, de borde ju lära sig att det finns kvinnor med boobs också!

    Kram

Kommentera

