Skip to content

Alla saker som är bra med mitt liv

6 februari, 2012

Mer ni-sätter-rubriken.

Jag är ibland lite mer skrockfull än jag kanske vill erkänna. Lite jinxig.

Men. Just nu känns det faktiskt helt ärligt som att det är ganska många saker som är bra med mitt liv. Jag har en underbar man, ett fint hem, ett roligt jobb, goda vänner, roliga planer… Lite flyt, helt enkelt.

Ibland tänker jag att det går för bra. Det kan inte vara meningen. Men det kanske det kan. Eller?

Ta i trä, spott spott, och så vidare.

One Comment leave one →
  1. ForskarGurra permalink
    6 februari, 2012 10:30 f m

    Jag har blivit allergisk mot hur det ”går”. Hur det ”går” säger ofta mycket mer om andras värderingar (eller vad du tror om andras värderingar) än om dig själv. Som om det skulle vara något objektivt mätbart. Det begränsar folk något oerhört att fundera för mycket på hur det ”går”. Hmm finns nån fin låt här nånstans…

    Oj att ens posta en sån länk i en medieblogg är ju nästan lite bizarrt, visst är det?

Kommentera

