Skip to content

#blogg100 – håller takten första kvarten

1 februari, 2012

Jag har hittills bloggat varje dag i 25 dagar. En fjärdedel av bloggutmaningen är avklarad.

Det är kul att känna att jag kommit tillbaka till att blogga regelbundet. Visst, det är inte alltid jag skriver saker, och när jag gör det är det inte alltid långa kloka eller arga eller roliga saker, men jag håller igång.

Som kompensation för att jag typ fuskar och metabloggar idag så får ni en bild på J2S2 från Disneyland förra sommaren.

4 kommentarer leave one →
  1. le Gurra superieur permalink
    1 februari, 2012 11:12 f m

    Heh, va söt.

  2. Jessica permalink
    1 februari, 2012 4:37 e m

    Bästa. Mössan. Nånsin.

Kommentera

