Skip to content

31 frågor

27 januari, 2012

Tjuvar en lista av Suziluz. Fyllde i den igår, så vissa saker är lite halvljug.

1. Var är din mobiltelefon? Bredvid mig på skrivbordet.

2. Var är din andra hälft? På jobbet.

3. Ditt hår? I en mikrofiberturban, fast snart släpper jag nog ut det så det kan torka hela vägen.

4. Din mamma? Är nog på jobbet.

5. Din pappa? Är nog hemma. Om han inte är och handlar mat, han gillar att handla mat.

6. Det bästa du vet? Oj. Svårt att säga. Att ha tid för mig själv att göra saker jag tycker om och att Handendär också ska vara ledig. Det och chokladbiskvier.

7. Din dröm i natt? Jag drömde att jag klämde ut fett ur nåt slags knöl i armen, och sen började det också komma ut larver. Äckligt. Sen skulle jag spela teater och hade inte så bra koll på mina repliker.

8. Din dröm/ditt mål? Just nu lite hemligt, kanske berättar inom några veckor.

9. Rummet du är i? Mitt arbetsrum. Behöver städas lite men väldigt trevligt.

10. Din hobby? Sticka, fota, dreja.

11. Din skräck? Att något ska hända folk jag bryr mig om.

12. Var vill du vara om sex år? Oj. Ingen aning. Framgångsrik? Glad?

13. Var var du igår kväll? På en föreställning med Fred Armisen! Det var roligt.

14. Vad är du inte? Falsk.

15. En sak du önskar dig? Bättre sömn.

16. Var växte du upp? I en förort söder om Stockholm.

17. Det senaste du gjorde? Drack te.

18. Dina kläder? Mjukisbrallor, linne, mjuk tröja. Och tofflor. Hemmajobbaroutfit.

19. Din tv? Är svart och platt och 32 tum.

20. Ditt/dina husdjur? Två katter, Saskia och Esme.

21. Din dator? Köpt begagnad efter att Handendär hällde vin i den gamla. Har en Lego-gubbe på skalet.

22. Ditt humör? Trött men glad.

23. Saknar någon? Mina föräldrar.

24. Din bil? Har ingen.

25. Något du inte har på dig? Just nu eller generellt? Generellt svarar jag nog stringtrosor igen. Och foppatofflor.

26. Favoritaffär? Scifibokhandeln kanske.

27. Din sommar? Gifte mig och åkte till USA. Mycket trevligt. Nu i sommar har jag faktiskt inga särskilda planer. Funderar på att försöka åka någonstans igen.

28. Älskar någon? Ja.

29. Favoritfärg? Hm. Säg petroleumblå då.

30. När skrattade du senast? Åt en rolig bild på internet.

31. När grät du senast? Till ett avsnitt av Grey’s Anatomy.

Kommentera

