Skip to content

Maktministeriet och #blogg100

17 januari, 2012

Igår spelade vi in ett litet miniavsnitt av Maktministeriet, om SOPA och politiker som inte fattar internet. Finns här. Eventuellt ett av våra bästa. Men vi får se vad ni säger senare i veckan när vi gör ett längre på annat ämne. Kanske bara uppåt härifrån?

Eventuellt har ni noterat en mer brutal inläggsfrekvens här än under stora delar av förra året (drygt 160 inlägg under 2011, informerade WordPress mig om vid årsskiftet). Först var det för att jag tänkte testa att blogga varje dag och se hur länge det höll. Sen precis lagom till att jag upptäckte att jag missat den sjunde januari utan att ens märka det, kom Fredrik med utmaningen #blogg100, alltså att blogga hundra dagar i rad. Och jag tänkte att vafan. Så vi kör på det. Lovar inget om kvalitet.

No comments yet

Kommentera

