Skip to content

Dagens whiteboard

13 januari, 2012

Det kanske är en grej, ändå.

Handendär inspirerades av att vi lyssnade på Russian Lullaby och kom med ett önskemål.

(Han hade inte vikingahorn först men Handendär kom med ett till önskemål.)

2 kommentarer leave one →
  1. 13 januari, 2012 10:26 e m

    Jag fick en länk till kroppsbild-det är ju jättebra tanke, men den bild som ligger överst idag med tillhörande text tycker jag inte är lämplig. Det är inte bara så att det klassas som ätstörning… det är så att den här personen har så skev kroppsuppfattning och att sprida det öppet med en så där mager bild på en blogg som ska vara sund blir tyvärr fel. Hoppas du förstår min tanke.

    Det är tyvärr så att just sådant här med magerbilder och siffror kan vara så triggande.

    • 13 januari, 2012 11:24 e m

      Hej, jag förstår vad du menar och vissa texter redigerar jag, men det är svårt om jag ska börja avgöra vilka kroppar som är OK att visa upp. Det finns också en poäng i att visa att kroppsuppfattning inte har med den faktiska kroppen att göra.

Kommentera

