Skip to content

Spåtant i SVT

4 januari, 2012

Imorse var jag med i Gomorron Sverige igen och pratade lite sociala medier och internet inför 2012. Jag fick sitta i soffan för första gången! Men visste i gengäld inte vad farao jag skulle göra med benen. Man kan se mig sitta vackert och svamla här.

5 kommentarer leave one →
  1. Lisa permalink
    4 januari, 2012 10:41 f m

    Jo, det var en glad överraskning till frukost. Märkte inte av dina benplaceringsproblem.

  2. ForskarGurra permalink
    4 januari, 2012 3:41 e m

    Jag tyckte det var ett bra inslag.

    Det är väldigt kul att du tog upp att vissa av oss här i väst är precis lika flitiga i att försöka slå ner på internet som de är i mellanöstern.

    Mycket snack om mellanöstern har det ju varit, men vem i etablerade medier rapporterar om polisvåld i samband med kravallerna i Storbritannien eller USA?

  3. 4 januari, 2012 10:04 e m

    Och fullkomligt orelaterat till det du pratar om (eftersom jag inte klickat på klippet ännu eftersom… ah, det spelar ingen roll, skall lyssna strax) vill jag ge dig en komplimang för valet av kläder. Du bär den nyansen av grått så fantastiskt väl!

Kommentera

