Skip to content

Hejdå granen

3 januari, 2012

Alltså den hade börjat barra något gräsligt och jag hade tröttnat på den. Så vi klädde av den och började knipsa för att kunna sätta på den en sopsäck så vi inte skulle barra i hela trappuppgången.

Sen visade det sig förstås att jag typ är allergisk mot granen och hela högerarmen blev rödprickig och knottrig och kliade och sved. Inte så toppen.

Men vardagsrummet blev väldigt stort igen!

3 kommentarer leave one →
  1. Åsa permalink
    4 januari, 2012 10:23 f m

    När du får barn kan jag tipsa om att använda deras lektält istället för sopsäck. Ingången är så stor att man får in hela granen. Behöver dock dammsugas efteråt.

    • 4 januari, 2012 10:24 f m

      Oj. Det här vill jag se bilder på känner jag.

      • Åsa permalink
        4 januari, 2012 2:16 e m

        *garv*, ok ska försöka komma ihåg det när vi slänger ut granen.

Kommentera

