Skip to content

Året som kommer

1 januari, 2012

Jag tror att jag har bloggat om det här förut  — min mamma säger alltid att årets första dag sätter temat för året.

Så mitt 2012 kommer gå på tema pizza, brädspel och TV-spel med vänner, god choklad, sovmorgon, och sticka klart saker. Samt, tror jag, strax lite film.

I can live with that.

(Här skulle jag lägga upp en video med fyrverkerier från igår men jag upptäckte att min nya dator inte kom med något filmredigeringsprogram och jag orkar inte riktigt ta tag i det nu. Men föreställ er fyrverkerier. PANGPANGPANG.)

5 kommentarer leave one →
  1. 1 januari, 2012 9:00 e m

    Haha, det låter som att du har ett trevligt år framför dig! :-)

  2. 2 januari, 2012 10:53 f m

    Jag har också tjatat om det i många år, men eftersom det skulle innebära att varje år består av att kräkas, äta dålig mat och vara utslagen i soffan har jag börjat ignorera det. I så fall blir temat för 2012 migrän, tårar och utmattning så jag hoppas att det inte stämmer.

    • 2 januari, 2012 10:58 f m

      Man får köra lite spin på det. Temat för 2012 var känslor, vila och lyssna på kroppen!

Trackbacks

  1. Mitt kommande år « En öppen dagbok

Kommentera

