Skip to content

Året

30 december, 2011

Jag orkade inte sammanfatta blogg-året, men jag brukar ändå försöka sammanfatta kalenderåret. (Men vågar inte göra det förrän det verkligen är nästan slut, för då känns det som att jag kommer att jinxa något.)

Det var ett intensivt år. Jag reste en massa och jobbade, jag började på Residence, jag gifte mig och åkte till USA, vi flyttade med allt vad kaos det innebär, och jag önskar så att jag kunde säga att det varit ett fantastiskt år med massa stora saker men Nabil dog i november och det tar udden av ganska mycket. Det VAR ett bra år, men jag kan liksom inte med att säga det riktigt lika glatt.

Jag vet inte riktigt vad jag känner för 2012. Att det nyss var 2002, kanske?

No comments yet

Kommentera

