Skip to content

Julen i lite bilder

25 december, 2011

Vi hade en väldigt fin gran.


Jag försökte blåsa ut håret som aldrig aldrig torkade.

Jag skypeade med mamma, och bar runt henne för att visa bland annat hur jag hängt upp halsband i sovrummet.

Vi hade en fin löpare på bordet.

Öppnade massa presenter.

Bland annat fick Handendär en fin espressomugg. (Men det vore roligare att låtsas att han fick en sån stor kaffemugg, och bara har helt gigantiska händer.)

Katten var söt.

Och Handendär tjyvade min kamera — eller, han tjyvade min kamera och min gamla lådkamera, och fotade med den förra genom den senare.

(Om jag trodde på nyårslöften skulle ett av mina kanske vara att bli bättre på att fota och blogga saker igen. Men jag borde nog lika gärna lova att börja skriva mer. Så vi skiter i det och hoppas på det bästa?)

2 kommentarer leave one →
  1. 25 december, 2011 1:33 e m

    Underbart med Mr kong i stället för julstjärna i toppen! Funderar på vad vi hade haft! vi kom fram till kanske en liten avbildning av en Amarone flaska, ouer kinde of star!

  2. 25 december, 2011 10:29 e m

    Katten var inte bara söt utan helt fantastiskt söt.

Kommentera

