Skip to content

I AM THIS MANY

12 december, 2011

Idag fyller bloggen fyra år och jag har inte hunnit göra en recap av årets bloggande, som jag gjorde inför första, andra och tredje födelsedagen. Illa illa.

Jag har en vag känsla av att jag bloggat ganska dåligt i år. Både kvantitet och kvalitet. Men ni kan ju kika igenom arkivet på egen hand och avgöra det själva.

Hurra för bloggen, i alla fall!

4 kommentarer leave one →
  1. 12 december, 2011 2:33 e m

    Hurra hurra hurra!

  2. 12 december, 2011 5:26 e m

    Grattis till bloggen!

  3. 12 december, 2011 9:53 e m

    Då är det banne mig på sin plats med ett lite grattis, eller tja litet och litet, ett förbannat stort grattis tycker nog jag, så Grattis.

    Det kan ju vara så att du på sista tiden bloggat lite mindre här för att att du har spelat in lite mer podsändningar där (läs http://maktministeriet.se/)

  4. 14 december, 2011 2:57 e m

    Tacktack!

Kommentera

