Skip to content

Happy color is happy

8 december, 2011

Avdelningen saker som borde hända oftare: Event i garnbutik.

Den här bilden fick jag tjyva av Skuggeco för jag blev så till mig av allt garnet att jag inte tog en enda bild. Dålig bloggare. Jag gick bara omkring och höll upp garn mot Annan och sa TITTA. Det var så många färger och det var så mjukt och jag ville ha precis allt. Men jag lyckades behärska mig.

Typ.

Nästan.

Det är tur att Handendär tycker om mig så jag inte behöver gömma garn på konstiga ställen och låtsas som ingenting.

6 kommentarer leave one →
  1. 8 december, 2011 2:50 e m

    Visst är det galet underbart??? Det var där jag köpte DYRT och FINT garn för mina födelsedagspengar. Sen har jag stickat långa halvvantar i maffe-lila…
    :-D

  2. 8 december, 2011 8:02 e m

    Åhhh jag var där för någon vecka sedan! Höll på att gå förbi men fångades av den jättegröna garnvindan i skyltfönstret :D

    • 8 december, 2011 10:04 e m

      Ja! Jag funderade på om jag kan spraya min utan att behöva ta bort alla trådarna…

  3. 9 december, 2011 11:56 f m

    jag är en hopplös – samla garn coh bara titta på dem. Jag fixar inte att avstå att köpa. Surfade runt och hamnade hos dig.

  4. 11 december, 2011 3:45 e m

    En sådan affär ska jag öppna, mark my words.

Kommentera

