Skip to content

Ögonblick

21 november, 2011

Jag har läst att man ska ha mycket bilder om ens blogg ska bli uppskattad. Så varsågoda, så här ser det ut där jag sitter och jobbar just nu.

 

6 kommentarer leave one →
  1. 21 november, 2011 3:09 e m

    Mmm, päron.

  2. 21 november, 2011 3:21 e m

    Det är trevligt med bilder, men att det är uppskattat är väl framför allt om man måste väga upp bristen på intressant text, och det brukar inte du ha något behov av. :)

  3. 21 november, 2011 7:46 e m

    Stajlish! :-)

  4. 28 november, 2011 2:03 e m

    Ja, fast du, jag bara hatar såna där urjobbiga planer för hur man gör sin blogg intressantare. Underförstått, hur man ska få en säljigare blogg. Att sätta in bilder bara-för-att är en sån där hemsk grej som jag stör mig på. Nu var ju denna bild intressant, av någon jädra anledning. Lite humoristisk på något sätt. Men tänk om du börjar photobootha ditt snygga fejs i varje inlägg, utan att det tillför något. Nej. Din blogg är ju redan jättebra.

Kommentera

