Skip to content

Annorstädes

8 november, 2011

Som ett exempel på att livet går vidare, liksom, oavsett hur det känns — idag har jag en krönika i Computer Sweden om en Sida-konferens om internet och demokratisk förändring, och sociala medier på riktigt.

Dessutom var jag igår med i Brunchrapporten, och i torsdags var jag i Babel och pratade om Metro 2033 och rysk science fiction. De slaktade bort en hel del av mitt svammel, till exempel när jag säger att den inte är scifi utan postapokalyptisk dystopi med science fiction-inslag. Men vad gör man.

Tillägg: Och så avsnitt två av Maktministeriet också.

3 kommentarer leave one →
  1. 8 november, 2011 8:06 e m

    och du gjorde dig strålande bra där mellan alfahannarna, jag skrockade förtjust hemma i Tv-soffan!

Trackbacks

  1. Moody’s vill tvinga EU införa Ekonomisk Diktatur | Nemokrati

Kommentera

