Skip to content

Dagens T-shirt

1 november, 2011

Nu minns jag plötsligt inte om jag bloggat den här förut — jag tror inte att jag har gjort det, för att den är hopplös att få en vettig bild på. För tjejer spelar ju inte spel, så det är onödigt att sätta loggorna så de funkar även om man råkar ha bröst. Som alltid.

(Den är i alla fall ytterligare ett secondhandfynd från sommarens USA-resa.)

4 kommentarer leave one →
  1. Louise permalink
    1 november, 2011 7:16 e m

    Förlåt men jag måste bara fråga, funkar din dator nu igen? Borde funka att uppdatera kroppsbild då?
    Tycker att det är en så sjukt underbar blogg och vill minst av allt att den ska falla i glömska..

    • 2 november, 2011 5:51 e m

      Jag har precis skaffat en ny dator och tänkte sätta mig och förbereda ett antal inlägg i dagarna.

      Om du tänkte på bilden så kanske du ser att den är tagen på ett kontor.

  2. 1 november, 2011 9:24 e m

    Den där fungerar väl ändå hyfsat med bröst, ser det ut som. Logotypen sitter liksom ovanför (på hyllan) och inte mitt på eller så att den skrynklar sig under. Eller?

    • 2 november, 2011 11:25 f m

      Loggan försvinner ut i armhålorna, jag sitter mycket noga så att den ska synas.

Kommentera

