Skip to content

Hejhej

19 oktober, 2011

Nu har jag väl inte varit den mest intensiva bloggaren på sista tiden, men ifall någon undrar vart jag tagit vägen — det var någon, som har skägg, som hällde ett glas vin i min dator för ett par veckor sedan. Så jag har varit datorlös. Det är ganska gräsligt. Men det blir ganska mycket uppackat, i alla fall.

4 kommentarer leave one →
  1. lisa permalink
    19 oktober, 2011 1:59 e m

    Det måste vara något som går. För två veckor sedan hällde någon, även den personen har skägg, vin på min dator. Den klarade sig som tur var. :)

  2. TalkBack permalink
    19 oktober, 2011 5:30 e m

    Jag har inte undrat vart du tagit vägen, för jag tror jag såg dig på en stor röd flervåningsbutik i centrala stan i går kväll, så jag utgick ifrån att du hänger där när du inte bloggar… :)

  3. 23 oktober, 2011 8:03 e m

    Huj, låter jobbigt!

Kommentera

