Skip to content

Kvällsrapport

22 september, 2011

Jag tog och duschade och gjorde mig en översvämning i det något underligt planerade lilla badrummet. Duschen är precis bredvid toaletten, utan vägg eller draperi — och locket är skålat så det kan samlas en liten sjö där! Jättekonstigt.

4 kommentarer leave one →
  1. Handendär permalink
    22 september, 2011 8:29 e m

    Kan rapportera tillbaka att här hemma snarkar en katt medan den andra jagar en bananfluga, och jag knaprar biscotti som jag hittade när jag tömde förrådet.

  2. meta permalink
    24 september, 2011 10:14 f m

    Den kanske är gjord så för att du ska kunna ha ett fågelbad för en fritt flygande nymfparakit eller papegoja?

Kommentera

