Skip to content

Skyltblogg

16 september, 2011

Borde se till att samla på allt knasigt som händer med tunnelbanans nya jäkla reklamtavlor.

Som skärmsläckare.

Eller Flash som har problem med installationen…

En gång i tiden har jag råkat ut för blåskärm och omstart på omstart — i en bankomat som jag precis gett mitt kort. Det var inte så roligt.

5 kommentarer leave one →
  1. Klara permalink
    16 september, 2011 4:37 e m

    Hahaha! Ja, dessa stör jag mig på något fruktansvärt. Så länge det finns stationer utan hiss (otillgängliga för rullstolsbundna), så länge priserna höjs och tågen inte går pga personalbrist så känns det som en ganska dum investering. Men du har en poäng, de kanske existerar för att vi ska skratta åt dem.

  2. 16 september, 2011 8:27 e m

    Du menar sånt här :)
    http://skyltat.se/du-missar-val-inte-det-finstilta/

  3. Åsa permalink
    17 september, 2011 8:10 f m

    Haha, du verkar ha otur med dig.

    Själv retar jag mig på att de skriver ”ökad information till resenärer” men det enda som syns hittills är reklam. Snacka om att förstöra varumärket. /Åsa

Trackbacks

  1. Vildvittra » Länkhög

Kommentera

