Skip to content

Hej vad vi bryr oss

6 september, 2011

Jag kände att jag inte bloggat på väldigt länge, men min hjärna är lite mosig så jag tjuvade en enkät jag hittade hos Karin.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, ganska.

HAR DU BRA KONDITION:
Inte just nu, i alla fall. För länge sen jag tränade, plus astma.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Bokhora-festen, tror jag.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Lite småstressad men ganska nöjd.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart.

KAN DU LAGA MAT:
Ja. Men ibland hamnar jag i väldigt ingångna spår.

VAD PLUGGAR DU:
Ingenting. Har inte pluggat på snart fyra år. Men innan dess var det väldigt mycket.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Det påstås det.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jag tror det var häromdagen när jag såg ett youtube-klipp där Big Bird lär sig om döden.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Inte särskilt.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, fick lägenheten såld och drack bubbel och fnissade.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Jag dricker för det mesta bara vatten, har jag långsam lökig morgon blir det te ibland.

ÄR DU NYTTIG:
Lite lagom. Det varierar nog.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Nej aldrig. Tur att jag gift mig rikt.

ÄR DU BLYG:
Inte blyg, men jag kan bli väldigt nervös med nya personer.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Nånstans mellan tio över sju och halv åtta, typ.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Mario Kart, tror jag.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Det beror på humöret. Gillar Sonic 1 och 2.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Oj, det beror väl på hur trött jag är och vad jag ätit och ibland slumpen tror jag.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja. Två gånger kanske.

JAG SOVER:
Inte tillräckligt bra, för det mesta.

VAD SA DU SENAST?
Något om Natalie Portman och Keira Knightley.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej. Men på en state fair, det var roligt.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Handendär, tror jag. Eller Annan, kanske.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En extra dag på redaktionen den här veckan.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Just nu har jag mina tant-Eccos. Så nej, antar jag.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
”Mmmmf.”

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja.

HAR DU KÖRKORT:
Två stycken, höll jag på att säga, men det amerikanska gick ut för ett par år sen.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, sitter på redaktionen med massa folk.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fest på fredag. Och sovmorgon på onsdag.

Kommentera

