Skip to content

Dagens T-shirt

19 juli, 2011

Jag fortsätter med amerikanska secondhandfynd, för jag orkar inte tänka på morgnarna. Den här kostade kanske hela FYRA DOLLAR eller så. Oanvänd med originalprislappen kvar!

Powell’s Books är en fantastisk bokhandel i Portland — förra gången jag var i USA bodde jag bland annat hos en kompis som då jobbade där, så jag väntade på henne och fick typ nypa mig för att inte gå helt bananas. De har bland annat typ en hel våning med bara andrahandsböcker. Ojojoj.

Jag hade den här tröjan på mig när vi var på Disneyland, och två olika personer gav mig komplimanger för den. En av dem tog till och med en bild för att visa sin son som också älskar Powell’s.

7 kommentarer leave one →
  1. 19 juli, 2011 9:04 f m

    Du har amazing hy!

  2. 19 juli, 2011 1:25 e m

    Ah, jag skulle nog latt kunna forkopa mig pa en sadan bokhandel…ergo, fa srkammla ihop till boterna pa flygbolaget hem… ;-)

  3. Julia permalink
    19 juli, 2011 4:47 e m

    När kommer det upp nya bilder på kroppsbild-bloggen? :)

    • 19 juli, 2011 5:13 e m

      Det kommer igång nu i veckan; jag var väldigt sjuk hela förra veckan.

  4. Henrik permalink
    27 juli, 2011 6:52 e m

    hej,

    vad tycker du om manlig omskärelse, ska killar vara omskurna eller inte?

Kommentera

