Skip to content

Lite bilder

14 juni, 2011

Stina var på plats och tog bilder som jag fått se några av, och de är fantastiska, men ni kan få se några som Handendärs bror (och/eller mor och far, jag har tappat räkningen) tog så länge.

Här står jag och säger mina löften. Och darrar bara lite grann på rösten. Tittar man noga kan man se lite knöggel i urringningen — det är en näsduk som jag petade ner där efter att ha snörvlat i den när syrran sjöng och mamman läste en text.

Och såhär såg det ut när syrran och familjen sjöng och dansade. Jag skrattade så jag fick kramp i kinderna och ont i huvudsvålen. (Tittar man noga i urringningen igen ser man nästan borttagna fläckar efter jordgubbar. Jag dreglade visst lite.)

Och här är vi, i liten version! (Jag gjorde dem när jag var på tillfriskning från nånting och hade obscent tråkigt. Vet ni hur svårt det är att få till ett bra skägg?)

10 kommentarer leave one →
  1. Lisa permalink
    14 juni, 2011 9:43 f m

    VIlka härliga bilder!

  2. TalkBack permalink
    14 juni, 2011 12:27 e m

    Minifigurerna var ju hur coola som helst! :D Bra att veta också, att jag inte ska odla skägg till mitt bröllop om jag ska göra såna där av oss…

    Och grattis också, så klart!

  3. 14 juni, 2011 12:38 e m

    Åh, ni är så himla fina!

  4. Jenny permalink
    16 juni, 2011 9:58 f m

    Vad fina ni var! (är) Fina bilder hos er fotograf också.

  5. 18 juni, 2011 3:10 e m

    Jättestort grattis!!!

    Underbara bilder från en till synes helt makalöst underbar dag :)

  6. 19 juni, 2011 9:11 e m

    Underbart- blir glad i hela hjärtat :-)

Kommentera

