Skip to content

Funktion över form, alla gånger

2 juni, 2011

Alltså. De här sandalerna. Jag vet att de är inte sådär jätteraffiga. Första gången jag provade dem la både Handendär och F in tantveto.

Men de är så sanslöst sköna. Så jag bryr mig inte. Jag är en tant men jag är en väldigt nöjd tant.

8 kommentarer leave one →
  1. 3 juni, 2011 9:24 f m

    Fördelen: du kan lätt fejka annat yrke, så som tex bibliotkarie/arkivarie/aktuarie. Ja vad som helst som slutar på -arie egentligen.

    • 4 juni, 2011 3:00 e m

      Snubben i butiken frågade vad jag jobbade med. Jag tror han tänkte att jag skulle säga något helt annat.

  2. 4 juni, 2011 6:44 e m

    Jag är bibliotekarie, och jag tycker de är fina. =)

  3. 5 juni, 2011 3:01 e m

    Jag väljer också gärna sköna skor före fina. Haha! Men bäst är ju när man hittar fina skor som är sköna. Jag gillar dina naglar!

    /C

  4. 7 juni, 2011 9:35 e m

    Sandaler ska vara sköna punkt slut! Min dotter lägger ibland in tantveto men jag har ju åtminstone åldern inne he he. Döttrar är bra att ha för att inte ramla i tantträsket men när det gäller vissa sandaler gäller inte vetot.

  5. 8 juni, 2011 5:54 e m

    haha fan vad bra! jag håller med, tantskor är skönast. och kanske tur att du har så snyggt målade tånaglar, det tar ju bort lite av tantigheten ;) /Annika

Kommentera

