Skip to content

Semikolon

30 maj, 2011

Så sjukt nöjd med mina nya örhängen.

13 kommentarer leave one →
  1. 30 maj, 2011 9:17 f m

    Nice!

    I like!

    Hörde dig på radion här om dagen – din röst har fastnat och jag kände igen den direkt =)))

    Det var om film, tror det var på på P1…?

    Ha det gott

    Maliin

    • 30 maj, 2011 9:19 f m

      Haha, trevligt att vara minnesvärd!

      Precis, jag pratade om moderns revansch i Nya vågen i P1.

  2. 30 maj, 2011 9:32 f m

    Både meta och snygga i sig! Och om du somnar på frukostbordet kan du få semikolonseparerad fil.

    (Hegerfors och Oldsberg – om ni vill ha tillbaks er humor är det bara att slå en signal.)

  3. heloosblogg permalink
    30 maj, 2011 10:29 f m

    Mitt favorit-tecken! Tuffa! :)

  4. Johan permalink
    30 maj, 2011 12:07 e m

    Hej!

    Varför inte kombinera de fina hängerna med höga stilettklackar, nätstrumpor och kortkort ?
    Skulle va najs med lite ögongodis ;)

  5. 30 maj, 2011 5:48 e m

    Jättefina örhängen! Var har du hittat dem?

  6. 30 maj, 2011 9:38 e m

    Semikolonets användning är på utdöende; oftast går det lika bra med tankstreck. Men inte fan är det lika snyggt att ha i öronen!

    • 30 maj, 2011 9:49 e m

      ”Går lika bra” vet jag inte om jag tycker, de ger ganska olika smak i text och har olika meningsfunktion, skulle jag nog påstå. Jag är svag för semikolon – om de används korrekt.

Kommentera

