Skip to content

Residence x 2

18 maj, 2011

I maj-numret av Residence  finns ett långt fint reportage som jag gjort om Maliin Stoor och hennes hem utanför Borlänge. Köp och läs, jag är väldigt nöjd.

Och sen i måndags sitter jag också på Residence-redaktionen på halvtid som reporter! Sjukt kul, så länge inte folk börjar förvänta sig saker av min egen inredning bara för att jag jobbar här. Då kan det bli jobbigt.

2 kommentarer leave one →
  1. 19 maj, 2011 7:09 f m

    Tack Julia!
    Proffsigt och på läst!

    Imponerad av ditt sätt att ”läsa av och sätta ord”! Märker även att du kollat in bloggen och gjort snygga inlägg här och där i text som inte vi pratade om! 10 poäng av 10 möjliga!!!!

    Ha det bäst!
    Lycka till med framtida uppdrag!

    Maliin

    ps. tänk på mig om Residence behöver stylist =)))))

    • 19 maj, 2011 7:58 f m

      Som sagt, kul att du gillade det färdiga resultatet!

Kommentera

