Skip to content

Radiodubbel

26 april, 2011

Idag har jag sidekickat hos Cissi Wallin i Radio1. Vi pratade bröllop i en hel timme, apropå prinsbröllop och vårsäsong och Fyra bröllop-premiär och så vidare. Det var jättekul och gick jättejättefort. Man kan lyssna här.

Och igår var jag dessutom med i Brunchrapporten igen, då pratade vi Juholt, ledighet och sommarplåga, dessutom tipsade jag om bananens död. Finns här där vi dessutom extrapoddade efter sändning.

(Vi har kackigt internet hemma just nu, så jag har svårt att länka direkt till poddarna, men jag kanske uppdaterar sen om jag kommer ihåg.)

3 kommentarer leave one →
  1. Ylva permalink
    27 april, 2011 8:01 f m

    Hej! Jag och min, numera fästman, har nyligen bestämt oss att vi ska gifta oss (ja, förlovat oss alltså) och då passade ditt och Cissis bröllopssnack så himla bra! Skönt att höra att det är fler som har killar som önskar stora fester. Kan du inte tipsa om några bra bröllopsbloggar? Det är svårt att hitta guldkornen… :)

    • 27 april, 2011 8:06 f m

      Kul att du gillade det!

      På rak arm: offbeatbride.com, för det finns ett jättebloggarkiv OCH ett bra community; och apracticalwedding.com. Kan inte komma på några svenska, faktiskt, men Bröllopstorget kan vara praktiskt om man letar specifika tips. Annars kan det vara lite överväldigande…

      • Ylva permalink
        27 april, 2011 8:41 f m

        Tack! Jo, överväldigande är det, minst sagt. Tur att man är två!

Kommentera

