Skip to content

Sätt rubriken

7 april, 2011

Jag gillade verkligen den här idén, så jag snor den. Jag menar, inspireras av den.

Ge mig rubriker så skriver jag blogginlägg under dem!

14 kommentarer leave one →
  1. Tobias permalink
    7 april, 2011 3:18 e m

    Mitt Stockholm

  2. Linn permalink
    7 april, 2011 6:24 e m

    Varför ska ungar pjoskas med offentligt?

    … :D

  3. 7 april, 2011 9:47 e m

    ”Varför du ska anlita Annan att göra din design/illustration/original”.

    >:D

  4. 7 april, 2011 9:47 e m

    ”Om jag fick tio minuter med mitt 17-åriga jag skulle jag …”

    • 7 april, 2011 11:16 e m

      Blev inspirerad av Tobias kommentar, och föreslår ”mina drömmars stad”. Inte tänkt att handla om en verklig stad, utan hur en ”drömstad” skulle se ut. Krångligt? Ja. Intressant? Mycket.

  5. Hmm permalink
    7 april, 2011 11:18 e m

    Alla saker som är bra med mitt liv!

  6. 9 april, 2011 4:25 e m

    Saker i hemmet som görs bättre av katter än av människor:

  7. Pernilla permalink
    11 april, 2011 7:45 e m

    ”Denna plats har jag aldrig varit på och här är förklaringen”

  8. 12 april, 2011 3:53 e m

    En kamp jag aldrig kommer ge upp.

  9. Filip permalink
    15 april, 2011 1:48 e m

    En kamp jag har gett upp.

  10. 19 april, 2011 1:34 e m

    ”Tre sätt att pyssla med havre”

    //JJ

Trackbacks

  1. Varför du ska anlita Annan att göra din design/illustration/original « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist.
  2. Alla saker som är bra med mitt liv « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist.

Kommentera

