Skip to content

Fis

11 mars, 2011

Imorrn skulle jag ha åkt till Karlstad för att föreläsa om Kroppsbilder och dylikt på Systerskapfestivalen.

Istället har lite halsont och lite förkylning övergått i igenslammade luftvägar och feber. Jag har legat och halvslumrat och feberrosslat större delen av dagen, och sannolikheten att jag ens tillnärmelsevis känner mig mänsklig imorrn är ganska liten. Det är jättetråkigt att ställa in, men det är fortfarande jättemånga bra mänskor och intressanta föreläsningar kvar att gå på.

Nu ska jag försöka äta soppa och sova vidare.

One Comment leave one →
  1. 12 mars, 2011 10:08 f m

    aj då, krya krya!

Kommentera

