Skip to content

Det som är vårt

23 februari, 2011

I kommentarerna till förra inlägget började vi diskutera vad det egentligen finns för låtar som fungerar på bröllop. Det kom(mer) massa olika förslag, och någon ville gärna veta vad vi till slut bestämmer oss för.

Alltså, vi har redan bestämt oss. Det finns väldigt mycket som är bestämt eller planerat eller fixat. Och en liten del av mig vill blogga om allting, om fina vänner och knasiga idéer och roliga planer och funderingar och känslor.

Men… det är privat. Det känns väldigt privat och jag vill inte berätta särskilt mycket, åtminstone inte förrän efter vigseln — vill inte paja för folk som kommer, vill inte hajpa nånting, inte ta ut allt det roliga i förskott, vill inte att nån ska ha massa synpunkter som pajar. Och även om jag inte skulle känna så, så gör Handendär det. Han är ännu mer privat än jag, och det måste jag respektera.

Så, eh, ja, så var det med den saken.

Eller. Okejdå. Bara för er skull. Om ni lovar att inte skvallra för Handendär. Den här blire:

4 kommentarer leave one →
  1. Hmm permalink
    24 februari, 2011 11:49 f m

    Rätt resonerat. Håll det för er själva tills efter bröllopet. (Men du får gärna berätta sedan)

    För tots att jag gillar Kreftverk så skulle inte jag valt den låten ;-)

  2. 24 februari, 2011 1:24 e m

    inte lady in red?? ;)

  3. Ninap permalink
    25 februari, 2011 5:51 e m

    Om man har ett indiebröllop så varför inte
    Bright eyes – First day of my life?!

  4. 26 februari, 2011 10:32 f m

    Åh, Kraftwerk! jag hade glömt att de finns.

Kommentera

