Skip to content

Dagens T-shirt

15 februari, 2011

Jag tror att det var Annan som hittade den här.

9 kommentarer leave one →
  1. 15 februari, 2011 10:25 f m

    Åååå! Jag vill ha en med fat pony på.

  2. Minna permalink
    15 februari, 2011 10:30 f m

    Hark! a Vagrant är underbar! ^^

    Annan: Jag gillar också the pony. Finns det såna tishor? :)

    • 15 februari, 2011 2:43 e m

      Ok vi behöver verkligen varsin utter-tröja. Desperat.

      • 15 februari, 2011 6:01 e m

        NEJ JAG VILL HA EN LIVS LEVANDE UTTER JAG KAN EXOTISERA.

  3. 15 februari, 2011 6:55 e m

    Min plånbok mådde mycket bättre innan jag upptäckte TopatoCo.

  4. Rickard-Tony Yttergren permalink
    15 februari, 2011 10:39 e m

    BOOOBS! Höhö.

Kommentera

