Skip to content

Jag är FETT BÄST

5 februari, 2011

Det var kul att vara i Göteborg, även om jag kan önska att jag hade haft tid och ork att utnyttja min VIP-bricka och gå på lite film. Men hel- och flerdagsmodererande är tröttande.

Det är också väldigt roligt, och jag är faktiskt väldigt bra på det. Men jag glömmer det ibland, och det kan vara svårt att avgöra själv hur det går, så det är trevligt att folk faktiskt kommer fram till mig och säger att jag är skitbra. Och tar mitt visitkort. Ofta är det folk som går på, eller anordnar, många konferenser och seminarier. De vet vad en bra modererare är, och vad en dålig kan innebära.

Jag tänker inte hymla med att jag är sjukt bra på det jag gör. Och att andra också tycker det. Ibland måste man faktiskt få säga det högt. Stå för det. Skryta lite.

(Och blogga det, så man kommer ihåg det när man har en dålig dag.)

5 kommentarer leave one →
  1. ksth permalink
    5 februari, 2011 1:07 e m

    Helt rätt! Håller med en kollega som på fråga om dolda talanger sa att hon inte förstod varför hon skulle dölja en talang. Och om jag någonsin ska ordna en konferens, vet jag härmed vart jag ska vända mig för att få en riktigt bra moderator.

  2. 5 februari, 2011 2:21 e m

    Helt rätt! Bra jobbat!

  3. 5 februari, 2011 9:23 e m

    Gôtt att du kan vara stolt över något du uppenbarligen gör bra! Moderera du alla typer av diskussioner eller bara inom vissa ämnen?

Trackbacks

  1. Tweets that mention Jag är FETT BÄST « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist. -- Topsy.com
  2. Christians dagbok – 2011-02-05 | En sur karamell

Kommentera

