Skip to content

Fortfarande mätt

26 januari, 2011

Äter man middag hos Frida kan det gå vilt till. Igår var det efterrätten som var lite ondskefull…

Det här är alltså: Chokladfondant, vit chokladsås med Cointreau (och nånting till som jag har glömt), apelsinklyftor, och hallongranité. Samt en skvätt portvin, utanför bild.

Så här såg det ut efteråt.

Sen la vi oss i soffan och pös ett tag.

7 kommentarer leave one →
  1. 26 januari, 2011 11:43 f m

    Ser mest ut som blodpudding, vitsås och rödbetssallad.

  2. 26 januari, 2011 12:04 e m

    Haha, ja, mina tankar gick också först åt blodmatshållet…

  3. 26 januari, 2011 12:16 e m

    Det är inte lätt med matfotografering… särskilt om man använder telefonen. =)

  4. 26 januari, 2011 1:06 e m

    Hej! Kan du inte lägga ut en länk till blogginlägget du pratade om i Brunchrapporten tidigare i veckan? Jag har sökt som en tok (nåja) efter det men inte hittat något.

  5. Hmm permalink
    26 januari, 2011 3:57 e m

    :-)

  6. 27 januari, 2011 1:20 e m

    Haha, jag håller med de andra kommentatorerna om att det ser lite ut som blodpudding och nåt rödkålsliknande, men alltså, chokladfondant! Herregud vad gott, det bara vattnas i munnen på mig nu. Vid närmare eftertanke borde jag nog gå och äta lunch istället för att sitta här och dreggla över chokladen. =)

Kommentera

