Skip to content

Frilanslivet

18 januari, 2011

Jag försöker jobba. Det går… sådär.

8 kommentarer leave one →
  1. 18 januari, 2011 2:31 e m

    Haha! Fint!

  2. 18 januari, 2011 2:36 e m

    Nämen så mysigt ändå!

  3. 18 januari, 2011 3:59 e m

    himla sött :). en av mina katter verkligen avgudar min pojkvän. så han (pojkvännen alltså) har utvecklat en otrolig förmåga att skriva på datorn med en katt runtrullande på bröstet. ser helt omöjligt ut, men verkar funka bra.

  4. 18 januari, 2011 4:12 e m

    Vilken linslus.
    Katten alltså.
    ;-P

  5. Jill permalink
    18 januari, 2011 9:49 e m

    Åhh, de är så smarta kissarna. Fattar hur man ska göra för att bli sedd, vara där det händer! :)

  6. 18 januari, 2011 10:36 e m

    Snygg mustasch på sista bilden!

  7. TalkBack permalink
    20 januari, 2011 11:50 f m

    Jag känner mycket väl igen problemet. Och här blir det dessutom en och annan smäll på näsan när jag försöker ignorera henne och ändå skriva på datorn. ”Ditt jobb är att klappa mig. Bara”, liksom.

Kommentera

