Skip to content

Fastnat

14 januari, 2011

Ok, jag har sminkat mig. Jättemycket har jag sminkat mig. Men jag sitter i jättestor t-shirt och har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Kan man komma undan med jättestor t-shirt om man har snofsat sig allra längst upp?

20 kommentarer leave one →
  1. 14 januari, 2011 5:55 e m

    Absolut. Snyggsminkningen kommer ta fokus från tröjan ändå :-)

  2. Annika permalink
    14 januari, 2011 5:59 e m

    Beror på var du ska. Det kan funka på crazy high fashionfest eller myskväll hos din slackerbästis. Annars är det ett osäkert kort.

    • 14 januari, 2011 6:03 e m

      Eller hur. Nu har jag faktiskt klätt på mig riktiga kläder istället.

  3. 14 januari, 2011 6:00 e m

    Ja. Det gör man sannerligen. Ta på dig ett par leggings så äre klart!

    MVH
    /GTG

  4. Helena/LipGloss Bitch permalink
    14 januari, 2011 6:08 e m

    Så där gör jag hela tiden. Smink, smink, smink, möjligen lite hår och sen var det ju det där med kläderna :)

    • 17 januari, 2011 3:53 e m

      Haha. Man får tänka att är man snyggt sminkad kan man klä sig helt i svart eller nåt. Och stora örhängen!

  5. 14 januari, 2011 6:11 e m

    SNYGG!

  6. 14 januari, 2011 10:07 e m

    Oh, jösses en sådan snygg sminkning! Kan du inte göra en guide? MVH vill härma

  7. 14 januari, 2011 10:48 e m

    ja! funkar! jag brukar göra tvärtom dock, lägga en evighet på outfiten och sen så var det ju det där med håret och sminket…

  8. Johanna permalink
    14 januari, 2011 11:50 e m

    Visste inte vart jag skulle skriva, men här blir nog bra. Tack för Kroppsbilder Julia, du har fått min besatthet av vad jag äter och hur min kropp ser ut, att verka helt meningslösa. Känns som att du har räddat mitt liv, tack tack tack!

  9. 15 januari, 2011 10:52 f m

    sjukt fint irl också, blev mycket impad. tack för igår!

  10. 15 januari, 2011 8:44 e m

    Hittade din blogg ”Kroppsbild” idag. Och jag måste bara säga att det är ett otroligt bra initiativ:D Tummen upp!

  11. 17 januari, 2011 10:33 f m

    JA

  12. Jessica permalink
    17 januari, 2011 11:20 f m

    Kan jag säga att du har fantastiska ögon utan att det blir… liksom fel? Jag menar, vi känner ju inte varann, och jag vill inte göra dig obekväm på nåt vis.

    • 17 januari, 2011 11:21 f m

      Jaaaa meeeeer!

      (Jag fick en gång höra att mina ögon var bajsbruna. Fast jag har insett att de är mer kastanjebruna, lite sådär rödnyans.)

      • Jessica permalink
        17 januari, 2011 2:15 e m

        Ja, isånafall så är de verkligen fantastiska. Dessutom har jag aldrig lyckats med smoky, så jag är impad av tekniken också. När jag försöker den stilen ser jag alltid ut som en ketamin-bedövad panda.

        Har du en utubez på hur du gör?

Kommentera

