Skip to content

#talkaboutit

23 december, 2010

När jag borde ha sovit igår kväll så gjorde jag en video istället. Man får gärna sprida den om man tycker att den är vettig.

7 kommentarer leave one →
  1. 23 december, 2010 12:10 e m

    Julia, du är bra. Det var bra.

  2. 23 december, 2010 1:10 e m

    Så jädra bra! Jag sprider det vidare på Fb och twitter- inte för att jag har en massa följare men det är ändå något. Fortsätt med detta för det är så otroligt viktigt!

  3. 23 december, 2010 7:53 e m

    Helt fantastiskt bra! Delar självklart (inte för att jag heller har jättemånga följare, men ändå, viktiga saker ska spridas)!

  4. 23 december, 2010 10:50 e m

    You sound so american, cool! (I mean the accent :D)

  5. 27 december, 2010 2:47 e m

    Jättebra! Och vilken snygg engelska du pratar!

  6. 31 december, 2010 12:06 f m

    Briljant. Håller med om att det behöver pratas mer om riskerna att bli en förövare!

Trackbacks

  1. Julia och Johanna pratar om det | fredrikwass.se

Kommentera

