Skip to content

Prognos 2011

16 december, 2010

Nöjesguiden har frågat lite kloka typer om vad de tror om 2011. Men de frågade mig också! Här kan man läsa allas svar.

8 kommentarer leave one →
  1. 16 december, 2010 2:53 e m

    Årets snackis: Anette Kullenberg börjar blogga.

    Vem bör vi hålla ett extra öga på: UnderbaraClara kommer fortsätta att ta över alla mediekanaler.

    Dina spådomar är djupt beklämmande och obehagliga. Enligt dig går vi mot en ÄNNU sämre framtid – är det ens möjligt? Du tror att två människor som är värre än Hitler, kommer att få ännu mer inflytande? Oh, the humanity. Jag hoppas att du har fel, fel, feeel!

    I övrigt undrar jag när fan NG ska fråga mig någonting.

  2. 16 december, 2010 3:26 e m

    Anette Kullenberg bloggar redan. Nu är du som hon på GP som tyckte att SJ skulle börja twittra.

    http://annettekullenberg.blogspot.com/

    • 16 december, 2010 3:30 e m

      Jag säger som hon skulle ha sagt – jag menar ju förstås en AKTIV blogg.

      (Egg on my face? Noooo.)

      • 16 december, 2010 3:35 e m

        Vad är det du vill uppnå med att denna spritt språngande orimliga toktant börjar blogga? Tell me! Gaaaah!

        • 16 december, 2010 5:13 e m

          Jag sa väl inte att jag önskade, bara att det skulle vara en snackis.

  3. 16 december, 2010 4:38 e m

    ”Hur ska Erik Hamrén få svenska folket att tro på sitt landslag igen nu när det är EM-kval?
    – Blågula buttplugs.”

    Skrattade nyss högt över hela kontorslandskapet.

  4. 17 december, 2010 2:51 e m

    helt objektivt tycker jag att dina svar var roligast. pus!

Kommentera

