Skip to content

Jag är skorpion, inte lejon.

13 december, 2010

Jag lider av förkylnings-förstadie-förfärligheter och tänkte att jag skulle släppa ut min hästsvans för att se om åtminstone huvudvärken släpper lite.

Fluff, sa håret då. Detta alltså efter att ha varit bakåtdraget hela dagen.

5 kommentarer leave one →
  1. 13 december, 2010 5:27 e m

    *avundsjuk* Det är MAX så stort mitt hår blir efter runt en timmes lockade, volymsprayande och tuperande. Sen ramlar allt ihop efter 1-2 timmar (ja, jag fattar att alla vill ha olika hår osv. Ville bara säga det. Och jag hoppas huvudvärken släppte.)

    • 13 december, 2010 10:37 e m

      Det där är typ ingenting, kan jag säga. Jag gillar det, det är bara roligt när det säger FOOF.

  2. 13 december, 2010 5:28 e m

    argh. det är alltså jag som ovan kommenterade med fel nick och länk.

  3. 13 december, 2010 8:12 e m

    Men asså det där är precis så som jag hetsigt försöker locka till mitt hår jämt juh. Helt surf-chic.

  4. Hmm permalink
    15 december, 2010 3:44 e m

    Önskade att jag lika lätt kunde få mitt hår att säga FOOF! Att få det att hålla sig så är dock att glömma ;)

Kommentera

