Skip to content

Dagens T-shirt: GIANT SQUID OF ANGER

9 december, 2010

Väldigt roligt att skriva en extrakrönika om nätattacker när man har den här tröjan på sig.

5 kommentarer leave one →
  1. 9 december, 2010 2:04 e m

    sjukt snygg t-shirt!

  2. 9 december, 2010 3:37 e m

    Åååh, jag var så sugen på att köpa den, men jag fick ett snål-il… (jag är för övrigt inte alls förvånad över att du är med i nerdfighter-sfären, och det ska tas som en komplimang!)

  3. 10 december, 2010 10:06 f m

    Scrollar ner lite och ser att du tar dina T-shirt-bilder på exakt samma ställe. Eftersom jag är mitt i dagens nyhetssökararbete är jag nyfiken på exakt allt jag träffar på, och vill därför gärna fråga varför?
    /Nyfikenienstrut

    • 10 december, 2010 10:07 f m

      Jag tar dem oftast på redaktionen där jag sitter. Jag är för lat för att göra på något annat sätt. =)

Kommentera

