Skip to content

Dagens aktivitet

4 december, 2010

Idag gör jag såhär:

Jag älskar min garnvinda och nystare. ÄLSKAR.

9 kommentarer leave one →
  1. 4 december, 2010 2:38 e m

    Är jävligt avundsjuk. Vill ha garnvinda!

  2. 4 december, 2010 2:58 e m

    Garnvinda är the shit. Man blir liksom glad av att veva och få allt prydligt hopsnurrat.

  3. Anna permalink
    4 december, 2010 3:34 e m

    Underbara grejor de där! Vad ska det bli? Jag är själv between projects så jag tillbringar alltför mycket tid på ravelry just nu…

    • 4 december, 2010 3:40 e m

      Just det där garnet har inte riktigt fått en mening med livet än, jag har inte kunnat bestämma mig.

  4. 4 december, 2010 5:08 e m

    Kan man dra tråden innanfrån när man nystar med en sån? Jag avskyr nystan som rullar iväg för att man drar garnet på utsidan :/

    Garnvinda står på min önskelista, men jag har fått förbud mot att berätta vad jag önskar mig för han vill klura ut det själv. Så vi får väl se.. hehe.

  5. anton permalink
    4 december, 2010 8:42 e m

    varför behöver man det stora hjulet? kan man inte bara dra det direkt från stora jobbiga nystanet till ett mindre?

Kommentera

