Skip to content

Dag 20: Den här månaden

1 december, 2010

…som ju då hunnit bli december.

Jaa. Jag ska jobba och känna som att jag sover för lite, antar jag. Sen till jul åker jag till Cambridge.

Jag är skittråkig just nu. Jag blir så trött när det är mörkt hela tiden bara.

MEN! Det är Annans födelsedag idag! Hurra hurra hurra!

4 kommentarer leave one →
  1. 1 december, 2010 11:51 f m

    Hurra!

  2. 1 december, 2010 12:24 e m

    Hurra för Annan!

  3. Jessica permalink
    1 december, 2010 10:49 e m

    Men hörredu! Vad hände med dina skriva-inlägg-med-bestämda-teman inlägg? Det började ju så bra och nu påminner de mest om såna där utvärderingar man tvingas till att skriva efter avslutade gymnasiekurser (eller motivationen till dem iaf..) :(

    • 2 december, 2010 8:23 f m

      Jag sa ju att jag är skittråkig just nu. Och vissa av ämnena går jag väl inte igång på.

Kommentera

