Skip to content

Dag 18: Din bästa födelsedag

29 november, 2010

Vad svårt det blev plötsligt. De senaste dagarna har det varit bökiga rubriker.

Jag gillar när jag fyllde sjutton, och mina vänner räknade ner till midnatt på Denny’s. Jag gillar när jag fyllde… tjugoett, tror jag, och Annan hade organiserat ihop en insamling till en DVD-spelare. Jag gillar alla gemensamma födelsedagskalas vi har haft.

Äh, jag vet inte.

2 kommentarer leave one →
  1. 29 november, 2010 2:51 e m

    Just ‘den bästa’ gör att det blir lite extra lurigt. Hade det stått ‘en mycket bra’ istället så hade det nog varit lättare med både minnen och födelsedag.

  2. Okinava permalink
    29 november, 2010 6:10 e m

    När jag fyllde 24 så klämde vi in 24 personer i mitt kök. Mitt kök har en golvyta på under två kvadratmeter. Det var min bästa födelsedag, tror jag.

Kommentera

