Skip to content

Dag 17: Ditt bästa minne

28 november, 2010

Oj. Vad svårt. Jag har ju redan förklarat hur dålig jag är på favoriter. Jag har så många minnen, som är bra på olika sätt. Från USA, från när jag var liten, från när jag och Anna lärde känna varandra, från galenskaper mitt i natten.

Jag tror att mina bästa minnen är såna som egentligen inte är så speciella, som ibland inte ens går att skilja från varandra. Att sitta på en klippa och se solen långsamt sjunka över Stockholm — eller Ocean Beach. Att vakna långsamt och se snön falla utanför fönstret. Att bada i en insjö, i isande kallt vatten eller i vatten som nästan är varmare än kvällsluften.  Att bli riktigt riktigt nöjd med en formulering.

One Comment leave one →
  1. 28 november, 2010 1:49 e m

    Ja vissa grejer går ju inte att välja mellan, det är skitsvårt!

Kommentera

