Skip to content

Ögonbryn!

25 november, 2010

Jag fick en begäran (flera, tror jag faktiskt) om att prata lite ögonbryn, hur man formar och fyller i och stökar, och lyckades till slut hitta lite tid att göra det. Varsågoda!

9 kommentarer leave one →
  1. Soy permalink
    25 november, 2010 12:11 e m

    Hurra! Tack så mycket, skitbra video!

  2. sandra permalink
    25 november, 2010 1:29 e m

    Bra video! Det där med att utgå från sidan av näsvingen måste ha kommits på av en människa med en ”europeisk”, smal näsa…mitt ögonbryn hade börjat mitt över ögat.

    • 25 november, 2010 1:30 e m

      Haha, ja, det är nog därför nästippen är ett alternativ.

  3. 25 november, 2010 1:32 e m

    Alltså jag har ett läppstift som kommer att få dig att gå i småbitar av cravings. Det heter Extrem Sheen i färgen Siren från märket Hourglass. Alltså, det ser ut som glansigt julpapper och jag ska ha det på prick ALLA julfester. VÄNTA BARA tills du får se bilder, det är instant trannyfication! Utan: Liza. Med: DAME EDNA!

  4. 25 november, 2010 4:54 e m

    Älskar detta! Har du tips på bra pincett? Lyckas aldrig hitta någon bra.

    • 25 november, 2010 5:02 e m

      Jag minns faktiskt inte var min kommer ifrån — jag gillar snedställda och ganska vassa.

Trackbacks

  1. Länkkärlek v.47 | LipGloss Bitch

Kommentera

