Skip to content

Tips för tröjköp

24 november, 2010

Jag har lagt till en liten länk i beskrivningen till höger. Annan tipsade mig om Threadless Street Team, och jag insåg att det var en bra idé. Eller jättedålig, kanske. I alla fall. Om man vill köpa tröjor från Threadless, för att man gillar någon som jag visar upp eller går igång på någon annan, så får man gärna göra det via den länken — då får jag poäng för varje köpt tröja och kan, eh, köpa fler. Och det gillar vi. Kanske.

7 kommentarer leave one →
  1. 24 november, 2010 10:07 e m

    Var tvungen att titta av ren nyfikenhet och ser en t-shirt som är hur underbar som helst. Jag ska inte köpa t-shirts för det är ju inte min stil (övertalar jag mig själv). Fast jag måste nog favoritmärka sidan i alla fall….

  2. Leilin permalink
    24 november, 2010 11:06 e m

    Ha. Jag som sitter här och planerar mitt nästa inköp. Det ska jag göra via länken som en liten upptäckar-bonus för Threadless:)

    Kom hem från jobbresa och upptäckte att kära barnvakten varit så ”snäll” hjälpt till med tvätten trots allt. (”Du behöver INTE göra något med tvätten, inte nånting, du behöver inte ens vika nåt, ok?!!”)
    Allt är torktumlat. Aftonklänningen, ulltröjorna och… mina Threadless-tshirts!!!! Argh. Så jag har några replacement tröjor att beställa som sambon ska bjuda på. Tror han kände sig lite skyldig för att han delar genpool med barnvakten…

    • 25 november, 2010 1:19 f m

      Hahahaha. Jobbigt läge att göra en björntjänst genom att torktumla känsliga kläder.

    • 25 november, 2010 11:38 f m

      Ååå.

  3. 25 november, 2010 10:31 f m

    Det ska jag absolut göra. jag älskar threadless!

  4. Johanna permalink
    26 november, 2010 9:53 f m

    Nu har jag beställt från threadless via din länk :) Min allra första beställning därifrån..det ska bli spännande :)

Kommentera

