Skip to content

Dag 12: Vad du har i väskan

23 november, 2010

Här är en video från i mars. Då hade jag en jättestor väska — fast inte särskilt mycket i den. Här är en video från igår. Mindre väska, mer mög.

12 kommentarer leave one →
  1. 23 november, 2010 11:23 f m

    Med tanke på alla servetter du hade i väskan skulle man kunna tro att du var en småbarnsförälder :D

  2. Hmm permalink
    24 november, 2010 12:42 f m

    Tips är att byta handväska lite då och då. Då brukar man bara få med det nödvändiga till den nya väskan. (Fast du tycker kanske att allt du har är nödvändigt :))

    • Hmm permalink
      24 november, 2010 12:44 f m

      Förtydligande. Jag menar att man kan ha ngr stycken väskor som man roterar mellan. ;)

    • 24 november, 2010 9:27 f m

      Det mesta blir använt – det är sånt man ångrar att man inte har när man plötsligt behöver det.

  3. 24 november, 2010 4:24 e m

    Åh, den Lilla My-pinen är så underbar, jag har den också!

  4. MarySaintMary permalink
    24 november, 2010 6:02 e m

    Underbart! Jag har också en miljon näsdukar i min väska jämt. Blev sugen på att göra en sån video jag med.

  5. Julia Ö permalink
    26 november, 2010 12:11 f m

    Vad är det för salva du visade upp och som var bäst ever?

    • 26 november, 2010 8:36 f m

      Det är H&M:s, från deras den här Garden Collection med vita förpackningar med ljusrosa och ljusgrön text.

  6. Minna permalink
    26 november, 2010 1:26 e m

    Vad var det för en hårnålsskruvgrej du plockade upp? Hur funkar den?

    • 26 november, 2010 2:04 e m

      De heter Spin pins, och två stycken håller upp även en stor maffig knut. Man liksom skruvar in dem i håret från varsitt håll och så sitter allt på plats.

Trackbacks

  1. Dag 12 – Vad jag har i min väska | Vedbyvärlden

Kommentera

