Skip to content

Dagens brosch

12 november, 2010

Den här kröner dagens outfit (mörkgrön långärmad tröja, grå kofta, svart kjol, prickiga strumpbyxor, grova kängor) idag.

Steampunk gör allt lite bättre. Köpt av MissDeliana, som just nu bara har örhängen i sin etsy-butik, men de är också sjukt fina. Jag har faktiskt ett par med nycklar som jag köpte för ett tag sen.

11 kommentarer leave one →
  1. Victoria permalink
    12 november, 2010 1:38 e m

    Heja steampunk! (Och mannerpunk, min nya fäbless.)

    • 12 november, 2010 1:58 e m

      Jag har nu läst på om mannerpunk och känner att du måste låna mig lite exempel.

  2. 12 november, 2010 2:05 e m

    Åh, fin!
    Steampunk gör verkligen allt lite bättre (:

  3. 12 november, 2010 2:51 e m

    Åh vad fint! Har du läst Mr Hero förresten?

  4. julia permalink
    12 november, 2010 3:45 e m

    åh fin! här är en tjej som är grym på steampunksmycket och som har liknande broscher i sin etsyshop. svensk tjej dessutom så portot blir inte så dyrt.
    obs det är inte jag, men tänkte jag kunde länka till en som hade broscher att sälja.
    http://www.etsy.com/shop/learningtofly

    • 12 november, 2010 3:48 e m

      Å, vad fina! Tack för tipset. (MissDeliana är också svensk, för övrigt.)

  5. 12 november, 2010 4:08 e m

    Hurra för steampunk!

  6. 12 november, 2010 7:07 e m

    Gillar broschen! fin fint! är det små kugghjul?

Kommentera

