Skip to content

Happening! Jag gillar happening!

11 november, 2010

Det är ett gäng just nu som har en blogghappening på gång, en lista där man ska skriva tretti inlägg i rad på bestämt tema.

Nu vet jag då inte om jag hinner och orkar skriva i den takten just nu (och jag har dessutom missat att det var igång och ligger därmed efter) men jag tänker fanimig beta av listan — jag tror jag behöver lite blogginspiration. Här kan man se alla trettio rubrikerna.

6 kommentarer leave one →
  1. 11 november, 2010 2:09 e m

    äsch då, vaddå efter, man får la börja när man vill?

    • 12 november, 2010 10:35 f m

      Ta inte ifrån mig mitt mindervärdeskomplex!

Trackbacks

  1. Jag ska väl inte vara sämre jag… « Kaffekopp och cigarettrök
  2. En riktigt bra dag « Ingrid Folkesson – webbredaktör
  3. Blogglistan « Vedbyvärlden
  4. Kaia kommer hem » Blog Archive » Mera 30 dagars bloggande

Kommentera

