Skip to content

Stora Kulturbloggpriset: Rösta!

4 november, 2010

Förresten är Weird Science nominerade igen till Stora Kulturbloggpriset! Förra året fick jag vara med och ta emot pris när vi vann, trots att min första text ännu inte hunnit publiceras. Nu kan jag faktiskt känna mig ärligen delaktig — och en text jag skrivit är skärmdumpen på prisets hemsida — alltså vill jag att vi vinner, så rösta! Nu på morgonen fick jag veta att vi också är nominerade i kategorin Kulturbloggarnas kulturblogg, så där får man självklart också hemskt gärna rösta. Så kanske vi har en teambuildingretreat eller nåt.

(Och Elin är nominerad i kategorin övriga kulturbloggar, så rösta där med.)

2 kommentarer leave one →
  1. Erica permalink
    4 november, 2010 10:51 f m

    Nu har jag röstat! För du är bra!

Kommentera

