Skip to content

Dagens T-shirt

4 november, 2010

Onda robotar och döskallar. En sån dag, helt enkelt.

8 kommentarer leave one →
  1. 4 november, 2010 11:42 f m

    Har du någon tröja med texten ”I read your e-mail”? en sån har jag önskat mig i hundra år!
    http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/frustrations/31fb/

  2. 4 november, 2010 11:43 f m

    Haha, nä det har jag inte — men jag kanske borde köpa en till Handendär.

  3. 4 november, 2010 11:46 f m

    Å fin!
    Vill inte låta som en bloggstalker men måste ändå fråga om den finns att få tag på för vanliga dödliga och isåfall var?

  4. 5 november, 2010 2:25 e m

    Haha, vilken tuff ;)

  5. 6 november, 2010 2:14 e m

    All your base are belong to us!
    Kunde inte hejda mig :)

    //Straggle

  6. 9 november, 2010 10:06 f m

    Åh fanken vad frän! Där fick jag ett bra julklappstips. Man tackar!

Kommentera

