Skip to content

Inspiratör minsann

2 november, 2010

Tidningen Leva har utsett mig till en av årets 100 inspiratörer! Mest för Kroppsbildsbloggen men jag föreställer mig att det också är för att jag är så ball. Typ.

Jag kommer tyvärr missa den stora galan där priserna ska delas ut (och den fina goodiebagen, har jag fått veta) för då har jag fölsedagskalas med Annan, men det är ändå väldigt väldigt hedrande att veta att folk tycker att det man gör är bra. Om jag får ett diplom ska jag flytta omkring det lite varstans i lägenheten som upplyftande läsning.

13 kommentarer leave one →
  1. 2 november, 2010 12:29 e m

    haha goodiebagen lär ju bara vara fylld av typ nutrilett eller sån skit. du vinner större nu: all of the cred, none of the crap!

    • 2 november, 2010 1:08 e m

      När jag blev fotad fick jag brunkräm och fotskrubb!

  2. 2 november, 2010 12:49 e m

    Coolt! Grattis till det. Jag är helt övertygad om att det är för att du är så ball. Heja dig.

  3. LisaW permalink
    2 november, 2010 1:43 e m

    Var är gilla-knappen? Min syster skördar nya triumfar. Jag är stolt. Och solar mig lite.

    • 2 november, 2010 2:20 e m

      Det FINNS en gilla-knapp! Precis ovanför kommentarerna. =)

  4. 2 november, 2010 1:49 e m

    (sg) Grattis och skjut på bara. Vi behöver kvinnor som sticker ut

  5. 2 november, 2010 1:57 e m

    Cool. Grattis. Fortsätt inspirera.

  6. 2 november, 2010 2:06 e m

    Men grattis! Det är du värd.

  7. 2 november, 2010 2:20 e m

    Tack hörni!

  8. Agnes permalink
    2 november, 2010 2:33 e m

    Grattis! Du är inspirerande :)

  9. Molly permalink
    2 november, 2010 2:56 e m

    Apropå saker att göra av med pengar på från lite längre ner, kolla in Kiva ( http://www.kiva.org ) som driver mikrobank direkt från person till person. Man blir helt hooked, jag lovar. Redovisning med bilder direkt från den som lånat till de som bekostat projektet. Du kan låna ut så lite som 25 USD och sen bara se dina pengar växa till fantastiska livsöden!
    Tår i ögat när en av ”mina” kvinnor lyckats med vad det nu är hon behöver skaffa/förvalta/tillverka för att försörja sina barn, och det funkar, och det med lite hjälp från en själv. Egoboosting i det godas tjänst, verkligen!

  10. 2 november, 2010 3:19 e m

    coolers!

Kommentera

